13 månader


Det gör så ont i mig att veta att du inte kommer tillbaka
Kan nt förstå att det var över ett år sen heller. Trodde aldrig att de skulle hända, ville att du skulle stanna hos oss föralltid.
Vi ska snart åka till Tyresö med klassen. Ska jag ta bussen till Nyfors efter och kolla runt lite? Hur vårt radhus ser och, och kolla lite där vi hade så roligt med dej. du vet på promenaderna. Jag har inte vart där på säkert tre månader. Skulle kanske behöva det, för att komma ihåg ännu mera. Även om det är jobbigt så vill ja gå på den mark du en gång gick på, och känna närheten och se dig i mina tänker springandes överallt.

I miss u my hun, see you some time <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0