blivande MVG elev (a)

Haha typiskt jag att överdriva och vara stolt när jag har pluggat lite, but thats me!
Har i alla fall gjort klart matten, duktigt huh? Yeah i knuw, så nu sitter jag och kollar lite rolig tv, så som simpson, vänner o sånt. Asbra tv.

Känner i benen att jag har tränat i alla fall, så dt känns lite bra. Det som känns mindre bra är att jag har ätit mkt mat o det känns som om jag kanske har ätit upp alla kalorier jag brände, men vafan, kör ba :D ska springa i morn i skolan oxå, 2,5 km. HEHEHE, lycka till becca. Lycka till Sen i morgon har jag ju ridning oxå, så två dagar med ovanligt mkt träning, becca likes a lot!


Jag och Fanny i sjuan tror jag, heh.. Kanske var lite fjortis, men det var inte min tröja faktiskt. Aldrigt äkt en riktigt fjortis tröja, så dont judge me för denna bild. Bara det att jag saknar de där tiderna lite.

Ha en bra kväll ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0