Fuck vintern

Hellu, är nu framför datan efter dagens stora händelser. SAJK! nej man jag har faktiskt haft en riktigt bra dag och vart med människor som får mig att må bra, tummen upp för det. men nu sitter jag och läser i min nya kalender, och ser då när solen går upp o ner. så börrjar man se vid november december, riktigt ångest. i november går solen upp kl 7,09 ocg går ned 15,52.. -Det betyder att det är mörkt vid typ fyra :o men sen kollar man december, då gå solen upp 8,18 och går ned 14,52 :O men vet ni det värsta?
januari går sålen upp 8,47 och går ner 14,56!! DEPRIMERANDE elr vadå?! Varför är det unte alltid som i juli när solen kommer upp 3,40 och stannar enda till 22,03 även om det känns som mkt längre :o shitshitshit, vi går verkligen mot mörkare tider, usch och blä fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0