I gotta a feeling that to night gonna be a good night

Man är ju galet trött, man börjar ju kl 8 varje morgon. Sen är det ju paradise hotel, så jag sover vid halv två o vaknar innan sju lixom.. Men man ska nt klaga, höhö
I allaa fall så tvätta vi håren på varandra och sen så fick vi fixa håret, och jag är med CRAZY Vera, och det går inte att jobba med hennes hår, aaasjobbigt hahaha! menmen, bra övning i guess!

jag har inte mkt mer att skriva, elr jo haha as bra film på femman, scary movie 3 tror jag :p när dom gör parodi på the ring, så galet sköna :D haha :)
juuuste! jag har ju faktiskt shoppat idag. Ett par byxor på salt och en jacka på hm. najsnajs är det ju alltid med nya saker right?:D
nej men man kanske ska ta bort sminket och borta tänderna, och sen lägga sig i sängen o ba sooova :D haha men måste ju kolla lite tv först, tv och data nörd som jag är :) men ni får ha det så bra, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0