landet över helgen

I fredags drog jag bara, ursäkta för dt men var faktiskt nt berädd på det. Pappa ringde när jag låg på stranden o fråga om ja skulle med och hur ska man kunna säga nej till en chill helg med god mat?! Så jag har vart på landet i helgen, hade lite finmiddag på löradgen för Cia som fyller år i morn (måndag).
Idag kom jag hem från landet och har bara vart med hagabarnen i parken typ. rulligt, var lite överdrivet glad, men om man känner sig nere hela tiden så måste man ju leka lite över glad för t blir faktiskt mindre jobbigt då :) becca is talking real shit :D

I morgon ska ja till serhats port kl 12 för att sedan taggish till stadshagen, där vi ska  sola bada o ba chilla gaaaaalet :)

Jag vet att jag har en väldigt dåligt uppdaterad blogg, men ja tror det kommer bli bättre till skolan börjr då man kommer in i vanliga mösnter :)
men nu ska jag lägga mig, puss påer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0