sagan om konungens återkomst

typ halva sveriges befolkning såg ju den igår, och det var typ första ggn jag kolla på filmen seriöst. och den är ju sjukt bra, sjukt bra gjord o lalala.. men det var så jäkla roligt i vissa scener, som när frodo vaknar efter att ha gjort sönder ringen o kimmit till ett säkert stäle typ elr vad man ska säga och Gandlaf är där när han vaknar och från ingenstans börja skratta. Jag skratta så mkt att jag grät nästan. Asså det var så jävla fult. Sen när dom där små söta kom in, sen kom dvärgen o sen vafan heter han. Legolas juste! haha asså det var såååå jääääääävla gay, fyfan va gaygaygay HAAHAHA
 GAY LORD :D hahahah

Idag har jag i alla fall bara haft en lektion, den var ju väldigt seriös. SAJK! hah sen drog ja vera o bella o träna, hahaha och jag är förvånad över att jag orkade springa så länge :p
sen kom jag hem, åt lite. har pluggat lite och nu kollar jag GosipGirl ;D life is grejtnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0