sjuka människor

Jag kan inte förstå att det finns så jäkla sjuka människor i världen. Hur fan kan man döda en annan person, det är ju helt jävla sjukt. Det är väl ingen som har missat mordet på Theres, en tjej som skulle gå ut nian men som blev mördad. Det sjuka är att det var "kompisar" till henne. Hon visste ju vilka människorna var. Hur kan man planera ett mord på så lång tid och faktiskt göra det för nån dum kyss på någon fest.
Sen jag har hört det om henne, och hon nyss i Tyresö som blev kniv huggen så har jag börjat tänka att man verkligen ska uppskatta det man har och inte ta någonting förgivet. Man ska visa till fullt ut att man bryr sig om folk i sin närhet för nästa dag kan det vara borta. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag skulle mista nån som stod mig så nära. Skulle självklart kämpa mig igenom det, men hur fan då?
Jag vill bara säga att ni oxå borde tänka efter lite för det ni har och börja uppskatta det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0