Söndan, ohärliga söndag

I morn är det skola igen, fyfan säger jag bara. Jag fubkar faktiskt inte när jag går upp innan sju, jag blir helt konstigt. Börjar garva åt ingenting, elr blir skit förbannad för ingenting. Och om jag har börjat prata finns det ingenting som gör att jag håller käften! Och om jag har en dålig dag när jag vaknat så tidigt så finns det ingenting som kan få mig på bättre humör.
Men livet rullar väl på antar jag. Jag tar var dag för sig.
Ska försöka fixa jobb och jobba så mkt som möjligt, spara så mycket jag kan. Sen ska jag verkligen försöka fixa egen lägenhet, skulle vara så jäkla skönt och flytta hemmifrån av massa olika anledningar.
Men jag och Bella har även lovat oss själva att vi verkligen ska satsa de här åren oxå, det är faktiskt bara tre år. Och jag skulle vara nöjd med mig själv om jag kunde fixa bra betyg, det skulle få mig att vara ännu gladare när jag står på flaket men massa männsikor och känna att jag verkligen har lyckats och inte gjort nått halv dant.

Jag har till och med pluggat. Kanske första ggn på ett helt år skulle jag tro. Duktiga lilla jag, men mer finns det att plugga alltså, men det är bara att kämpa. Om tre år är det över!

Ska snart börja göra mig i ordning oxå, ska nog träffa Bella snart. Såklart, vi måste träffas every day typ! Hahah nej då, men det ba blir så. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det finns alldtid någonting att prata med Bella om, elr att göra oxå..

Hoppas ni får en fin dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0