uppskatta det du har, ta inte saker förgivet

för i nästa sekund kan det vara borta. Saker som alltid funnits där, eller en känsla som känns så bra. Vänner man håller nära, elr en släkting som gör allt för dej. Var tacksam för det, för allt. för mat på bordet och föräldrar som bryr sig. skit tråkigt att du ska vara hemma elva en lördags kväll, men du har föräldrar som bryr sig alla har inte det. jag läser ofta en blogg, och den bloggen för mig att upskatta det jag har. även om allt känns skit och man helt av allt bara vill dö, så lägg er ner och tänk på det ni har. lyssna på musik som får er till ett annat ställe och bara var tacksam. fan sluta vara så fucking otacksamma. och om ni inte har värsta märkerna på kläderna, tror ni att nån fucking bryr sig om du har gina jeans elr replay jeans? visst kanske dom sitter olika fint på olika människor och det är självklart en smak sak. men känn er aldrig tvungen till att köpa nått dyrt för att kunna visa världen att du oxå har pengar. ingen skulle gilla dej mer för det fan.

jag vill att alla som läser min blogg går in HÄR och försök förstå vad jag menar att allt kan försvinna.. Fan tack för allt det jag har!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0