,

Jag är så sämst på att blogga, men en liten uppdatering kommer hära ;

Mitt liv består just nu av att sova, gå i skolan, plugga och jobba! Är ganska trött och skulle behöva sova i 24 timmar för att ta ikapp alla timmar jag missat, men haha konstigt nog har jag börjat bli van nu. ska snart iväg och jobba, det gick ganska bra i helgen.. älskar när de nya nr kommer, mkt enklare haha! menmen!
ska i morn till linnea med zandra och emelie för lite julmys, så det blir ingen ridning för mig med andra ord.
men på lucia ska jag leda maja på lucia tåget i stallet hahaha!! Det ska bli sit roligt faktiskt. gjorde det för nått år sen oxå, haha och det var jävligt roligt, men kallt.. jajajaja!!

I morse så drömde jag en så konstig dröm Det var helt sjukt jag ar i solna gymnasium, ochtyp alla mina kompisar gick i det gymnasiet, så träffa jag på natti i en av korrideroerna och vi blev skit glada och krama om varndra och snacka massa, typ ellr nåt.. sen så helt plötdsligt så var vi i ett klassrum och där stod vittorio, vår vittorio.. så jag och nattis fick panik och krama om honom och grät som fan och frågade varför han levde och så. sen efter när vi lugnat ner oss så såg han fotfarande ut som vittorio men det var inte han, det var bara hans utseende, och det var så sjukt... asså det går inte att förklara. vakna med en skit skum känsla i kroppen..
vår lilla vittorio!! 
 

aja, ska kolla när jag msåte dra för jag börjar om en timme nu
hare bra, vi får se när jag loggar in å datorn igen
puss

Kommentarer
Postat av: Frida

jag drömde om vittorio i natt :/ <3

2009-12-10 @ 20:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0