hahaha fyfan va sjuk ja vart

hela den här natten har jag drömt om mat, allt ifrån korv, hamburgare, godis, cola! Hahaha vaknade en gång o trodde ena drömmen va sann, hade nämligen köpt hem cola, men så va de inte :( de första ja gjorde i morse va att dricka det hahah
ibland när jag är sjuk kan jag ändå äta, kanske nt mkt, men jag äter i alla fall lunch o middag.. dom här fyra dagarna har jag knappt ätit alls, så jag känner mig typ benig.. va alltid lite mullig förut, fyfan.. men nu är jag ju för smal, elr?

jaja, uppe ovanligt tidigt no idé why. kan ju vart för att min bror skrek i 25 minuter innan han blev tyst.. aja, o de känns så bra att må bättre, bara min jävla hosta skulle vilja försvinna.. menmen :)
ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0