helg i morgon, me like!!

i morgon ska jag till skolan, kolla lucia tåget hahaa!! sen ska jag på arbets miljön.. sen ska jag typ till stan och kolla lite klappar till folk, kanske hittar någonting till mig oxå :D  sen ska jag träffa david, och vi ska ehem till mig och ba mysa :) på lördag ska jag jobba, sen ska jag hem till maja som ska ha födelsedags fest, JUSTE SKA JU KÖPA PAKET TILL HENNE I MORN OXÅ ;) och det kommer bli ruligt, lilla maja får oxå bli 16 haha!! Sen på söndag ska jag och maja vara med i lucia tåget på stallet, förhoppningsvis blir de så att jag får gå med maja annars skiter jag i och drar ch jobbar efter, hur som tror jag att jag sen ska träffa david och ba ha en lugn kväll innan ännu en vecka börjar!!
hahha nu vet ni asså ;) ska in i badrummet och fixa mig nu, måste ju ta hand om facet!! ;) och sen ska jag sova lite, och de ska bli så skönt, i love to sleep you knuw ;)
men ha de bra babes

Kommentarer
Postat av: Sandra

hallå? uppdatera, jag har tråkigt xD

2009-12-15 @ 22:24:05
URL: http://sandrasbilder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0