29/7-08 Ett år sen gumman!


Mitt hjärta, hur länge hade du tänkt vara borta. Är det inte dags att komma hem nu?!
Kan inte förstå att det var ett år sen. Det var mer än ett år sen jag såg dej, känns helt sjuk! Saknar dej så mkt, det vet jag att du vet. Men skulle verkligen behöva dej gumman. Du gjorde mej alltid lugn inombords, hur jobbigt allt än var. När du kom med din vackra päls och din doft. Allt blev mkt bättre och jag lovar att det är sant. Förlåt tusen ggr om för att jag inte var där när du gick bort. Tänker ofta på hur det vore då. Om jag skulle klara det och så duvet. Och jag vet att jag skulle vara helt förstörd, skulle inte vilja att du skulle se mig så innan du försvann. Men för min egen skull skulle jag velat i alla fall säga "hej då" sista gången och veta att det var sista gången.

Du var en stor del av alla våra liv, du var så älskad och du är så saknad. Jag vet av hela mitt hjärta att du har det lungt nu. Du var en så fin person, du var inte som vilken hund som helst. Om du vore det skulle jag inte suttit och skrivit det här till dej nu.
Vi har flyttat från radhuset gumman, där vi har de flesta minnen med dej, och det är sorgligt. Kommer ihåg alltid när jag kom hem till pappa varannan fredag så låg du där i dörren och vänta på att alla skulle komma hem. Vi hade inte sets på nästan två veckor så du var så glad. Sen gick jag in i samma dörr gumman, och det var ingen där som vänta på mig. Hela huset stod tomt, men det var samma jävla dörr. Men varje gång man gick in där så fanns alla dom fina minnena. Jag kommer aldrig igen att gå igenom den dörren, aldrig någonsin!
Gumman du vet att du har en stor plats i våra hjärtan.

Hjärtat vet du vad jag saknar mest? Det som var så självklart, ditt huvud på mitt knä när vi åt, din andedräckt bak i bilen, dom tråkiga 10 minters rasterna och att bara ha dej liggandes på golvet sovandes när du drömmer när vi andra kollar film.
Baby, den finaste! Vila i frid, älskar dej föralltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

i know that pain. det är så hemskt... :/

<3

2009-07-29 @ 15:02:46
URL: http://aspiration.blogg.se/
Postat av: maja

I know it hurts

For what it's worth

It can only get better...

2009-07-29 @ 20:13:54
URL: http://lforlove.blogg.se/
Postat av: Paulina Danielsson

Haha i know ;) Men det är bara för att jävlas för att jag hatar kläninga killar

2009-07-30 @ 17:20:17
URL: http://paulinadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0