Dubbla känslor

Den 13 Juli har väl INGEN missat att Britney Spears ska ha sin första konsert i sthlm, och samma dag är det aik-ifk! Och nu är det så att jag inte kommer kunna gå på Britney Spears och är skit ledsen för det, men jag ska på mtachen. Jag är så jäkla taggad, det var länge sen man var på match nu. Men det känns otroligt bittert att inte få gå på Britney, hon har alltid vart en idol som liten och även nu! Kanske inte sjunger så bra heh, men hon är ändå min idol heh!

Ska snart börja göra mig i ordning, har planer för ikv, woho! Äntligen en kväll som man har nått o göra. Tror inte jag ska PLatta håret idag dock eftersom att det endå kommer bli så jäkla lockigt. Frågan är ba vad man ska ha på sig. Nått chill bara typ?

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

aik är bäääst åh tack för din kommentar :P glad jag blir

2009-07-08 @ 14:13:28
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Linda

hon har konsert dagen efter också :P

2009-07-09 @ 10:12:17
Postat av: jesper

ÄLSKA AIK!

2009-07-09 @ 13:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0