Fredag 31/7

Hejsan bloggen, ett tag sen jag skrev. Jaja. Idag kommer min syrra hem från arlanda, najs! Har ju inte sett henne på typ två månader nästan :O Så det ska bli roligt, sen är det ju faktiskt helt okej väder så det är ju chillit :D
I morgon taggar jag från Stockholm! HEJ DÅ FUCKING LOSERS! Ska bara bli så galet skönt asså!! :D Bega in tha land! Haha det blir perfekt! Sen ska vi förbi pappas landställe oxå som faktiskt ligger i närheten, lägga lite flowers på Tess grav, lovly!



Nej men hörrni, va fan ska man göra nu fan? Städa kanske, go back to bed and sleep`? Kanske ta och vänta till solen kommer te balkongen och sen sova? Fasn jag vet inte vad jag ska välja ju :o Haha kanske ska göra lite frukost, elr kanske ut o gå? Nej för mkt alternativ, beslut ångest kanske, heh! Men har de så gott mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0