Hemma ikv!

Hejsan påer, har verkligen inte gjort någonting idag. Bara kollar tven och vart datanörd lite då o då! Satt lite på balkongen och sola oxå, skönt skönt :) Ikväll har jag i alla fall bestämt mig för att vara hemma. Orkar faktiskt inte gå ut.

Jag har ju kollat väldigt mkt på tv idag, och såg den där superskinny fr superfat elr va dt hette nått sånt i alla fall. Och det är ju ett gabska sjukt program. Det är ju farligt vad dom utsätter sig själva för. Sen kallar dom de verkligen för tjockisar :o haha det är ju sjukt.  Sen att man låter en "tjockis" äta sådär lite som dom där jättesmala, asså hur bra kan det vara? Det måste ju vara farligt med tanke på vilken omväxling så fort. Visst att man kan ändra sin kost, men asså hon fitt ett trot kex till lunch lixom :o Jaja, sjukt i alla fall!
Nu ska jag hjälpa till lite i köket o göra lite mat, ha en grejt kväll :)


:O

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* oh tack :)

2009-07-18 @ 20:40:11
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0