Lördag 11/7

Srry för att jag inte skrivit tidigare idag, men jag har verkligen haft en skit dag så jag har helt enkelt inte orkat skriva. Igår var jag på nått chill krök, o dt var helt okej. Alex vännen blev lite för full, och fjortisarna gjorde inte saken bättre, menmen det var helt okej.
Nu ska jag börja sminka mig lite o sen klä på mig för jag ska hem till Bella och äta libanes mat. Ska möta nattis i solna station kl 6 så jag har lite bråttom.
Pratade med Bella i telefonen eftersom att ja har skit dag, så snacka vi om vilken värdelös sommar, INGENTING som händer, så nästa år kanske jag ska följa med henne o hennes familj te libanon! Ballt, det är inte vajre dag man drar till Libanon av alla ställen lixom, och om vi åker så åker vi till den kristna sidan :) fan va kul dt skulle vara :D
Min buss går om en timme, så kanske slänger upp en bild av vad jag ska ha på mig o hur ja ser ut, men ba om jag hinner,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0