Mamma och dotter dag.

Har inte skivit på ett tag, srry för det.
Igår natt somna jag halv fem, har skit svårt för att somna. Sen vakna ja väl flera tusen ggr på grund av mina lillebror som måste ta pencillin för han har ett bett på ryggen. I alla fall, så vid elva väckte mamma mej för vi skulle till solna centrum och få massage! Kan lova att det var skiiiit skönt :D Efter det drog vi till frisörn som låg precis bredvid massage stället, så klippte vi oss, och det blev bra. Hon tog precis så som ja ville ha dt och inte mer, som ALLA andra frisörer verkar göra. Men gilla inte vad hon gjorde med håret sen men det gör ju inge. Efter det drog vi i alla fall till stan, leta massa i rean, men hittar ingenting då alla äckliga fjortisar är som galna haha! Hitta bara en tröja faktiskt, menmen, nått i alla fall. Sen drog vi och åt på "Fridays" i stureplan (?) jag tror det i alla fall. Skit god mat!! :D  Var riktig trevlig dag med mamsen!

Efter det drog jag och träffa Bella hemmos hennes kompis, så vi chilla där lite och sådär. Sen drog vi till solna och åt lite max innan hon skulle hem då ja oxå drog.
I morn ska ja fixa mina naglar! Wohoo! Dom ser verkligen hemska ut tyvärr :(

har skaffat picasa o dt gick väl sådär hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0