Match idag baby

God morgon, sovit gott? Idag vakna jag faktiskt halv tio, duktiga jag! Nej men min syster Ida kom hem idag, har inte träffat henne på säkert en månad så klart jag går upp för att träffa henne. Men sen vid halv elva drog hon till mammas jobb då jag gick och la mig igen, jag kan ju inte vara trött idag. Och nej inte för att det är Britney Spears, utan för att det är MATCH :D Sitter och taggar till me lite musik, ska snart börja fixa mig eftersom att jag är så seg på mig, men ska möta Alex  vid sex!

Ajuste! Ni förstår inte hur jobbigt det är. Så ofräscht! Dom har stängt av vattnet i huset för att dom skulle fixa några rör. Asså jag känner mig så äcklig jag har inte ens tvättat händerna, ansiktet inegnting, men nu finns det kallvatten så får tvätta mig i kallt vatten, ruuuuuligt /:
men nu ska ja kissa, puss påer

A.I.K  -    I.F.K Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0