min stora kärlek

Det jag är mest beroende av måste vara min mobil, i lovelovelove my mobil!!! Och jag vet att det inte bara är jag som ääääälsklar sin mobilheh.
Läser ju självklar Kenzas blogg och fick en idé, att visa lite om sin mobil..

Mobil:

Sony ericsson w960i

Bakgrund:

Tess grav


Ringsignal: black eyed peas-boom boom pow

Meddelandesignal: "klick" haha


Bild nr 1 i fotoalbumet:


Nyår!! ;D


Senast tagna bilden i fotoalbumet:

Ett mycket gammal bild på Tess

Bild nr 10 i fotoalbumet:

hahahah!!

Bild nr 20 i fotoalbumet:

Baby hade lite roligt med mitt hår typ och gjorde mig fin!
Det roliga var att jag glömde att jag hade "rosetten" där så jag åkte hem med den, haha kom på det när jag stod i hissen. Skämdes ihjäl haha


Senaste sms:et i inkorgen:
"
Jag vet inte"

Första sms:et i inkorgen:
"Godmorgon:)"

Sms nr 10 (bakåt, från senaste smset) i inkorgen:
"
Hahaha ja men ändå fan :p säg t när du börjar rulla"

Sms nr 20 i inkorgen:
"
Hahahahahaha kommer du ihåg för jätte längesen när vi alltid såg en kille ute som vi hälsa på. Skit längesen. Såg han och hans kompis nu XDingen jävla aning om vem det är btw

Sms nr 30 i inkorgen:
"
Gick på bussen nyss. E där om 3

Sms nr 50 i inkorgen:
"
vi chillar nånsyans. Me några?- min otroligt smart vän Bella


Senast skickade sms:
"
Japp, puss"

Sista smset bland skickade sms:
"
Vore bra om du kunde möta mig någonstans <3"

nä men vad säger ni, borde jag ta en dusch nu :( oooorkar inte


Kommentarer
Postat av: Alba

skit ful bild på gustyaf XD

2009-07-28 @ 22:17:11
URL: http://aspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0