Onsdag, 22/7

God morgon sweetharts!
Jag ska snart borsta tänderna, sen ska ja hem till Bella. Då ska vi ut o gå (juste måste messa ablus) med hennes hund. Sen ska hennes mamma göra naglar på mig, wihu :) Så det ska bli najs, ska bli skönt att komma ut o röra lite på sig oxå. Synd att skorna som jag har är helt sönder, HATAR DOM!! Varför gör man ett par skor som går sönder efter tre veckor?! Det finns ingen anledning! Ni skulle se mina första, dom va såååå sönder, sulan var helt förstörd :o Jaja, det blir väl så om man köper på dinsko (a)
Nej men hurrni, nu ska ja taggish, min buss kmr 55!
men ha dt najs

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du få mer besökare? bli meddlem här :P det funkar :)

http://www.viraltrafik.se/?linnsvensson

2009-07-22 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0