regn i mängder!

Asså jag är så trött på Sverige, först är det skit mkt sol skit skönt! Sen kommer det fult väder aslänge, massa regn och bara tråk. Det är så tråkigt när det regnar vad fan ska man göra då som 16 åring? Det är ju till och med svårt att hitta på nå att göra när det är najs väder lixom. ARG är jag.

Nu är jag i alla fall klar och ska möta upp Bella i solna centrum, det får väl bli cafét för oss om det ska vara skit väder. Tråkigt! Men det öppnar heller inte förrän typ sex-sju? Jaja, det löser sig. Ni får ha dt så bra tills jag är tilbaka, puss påer!

Kommentarer
Postat av: Therese Marie

urs, här spöregnar det och åskar :S

2009-07-07 @ 20:50:12
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0