rubrik huh?

Jag är antagligen sämst på att skriva rubriker, menmen haha!
Har nyss kommit hem i alla fall, har vart med Bella. Vi drog te Slussen o träffa Mauro, sen kom Michel och Peter, så drog vi till Nacka forum (forum nacka kanske det hette :S ).  Hände lite saker på vägen haha, men vi kom dit till sist haha! Så där åt jag en Kebab, var så jäkla hungrig, men det var bara helt okej god faktiskt :/
Sen drog jag och Bella till Solna, o träffade någon Peter.. Haha det var lite roligt att driva med de där människorna. Sen kom Mauro och dom där tillbaka, då drog Bella, så jag tog dom till Hagalund och träffa Rafik! Vilken underbar människa alltså! Världens skönaste, men det var mysigt, sen drog Mauro och dom då var det bara jag, Rafik och Lucas o vi chilla bara o snacka, lyssna på musik! Riktigt skön dag med andra ord.

Synd att det har blivit sämre väder :/ saknar solen grymt mkt faktiskt. Nu får jag gå tillbaka till att sola solarium, haha! Nej men ärligt alltså, sooolen! KOM TILLBAKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0