solna centrum

Nu har jag gjort i ordning mig, sminkar mig, klätt på mig och fixat håret. Känner mig lite seg faktiskt, men men. Ska träffa bella i solna centrum, vet inte riktigt vad vi ska göra, men antagligen snacka skit som bara vi kan. Haha, få se om det kanske händer nått roligt i kväll, men det lär vi ju se. Annars får det bli en cafét tror jag eftersom att det inte är så jätte fint väder  idag tyvärr :/

Juste jag tror inte jag sa det, men duktiga jag har börjat sticka! Haha skit fånigt, men gjorde det på landet (va fan ska man göra annars där lixom) så haha jag håller på att göra en vit halsduk. Har inte kommit så långt, men förhoppningsvis så tröttnar jag inte utan gör den helt klar, det vore ballt haha, right?

 
Jag right now

Jag och mina brudar, haha den bjuder vi på!

En fråga bara, vad passar jag bäst i Rakt elr Lockigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0