The voice' 09

nån ggn i agusti är det the vocie i kungsan ni vet, och vem kommer inte dit om inte darin! jag är så jävla glad, vet ni hur länge sen det var jag såg hnm!? shiit det var fan på tyrol för aslänge sen :o:o
så jag är asglad ja kommer få se han i år, han har ju typ inte många spelningar i sverige längre eftersom att han inte bara är känd i sverige längre :/ fasn! haha nej men det är bra för hnm, men vore kul om han hade lite fler spelningar i sverige faktiskt :)

ikväll träffa ja bella o natti, det var skönt att träffa mina tjejor igen. känns så skumt att vara borta från bella eftersom att vi träffas typ VARJE dag annars haha ;) sen har ju vi tre alltid så galet roligt, och fick till och med stefan tycka det är roligt att ringa heta linjen haha! roligt roligt :D

sitter nu och lyssnar på dead by april :S haha inte min musik smak men ja gillar dom groft faktiskt, riktigt fin låt den där "losing you".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0