tom på ord

Jag bloggar skit dåligt nu för tiden, men jag vet verkligen inte vad jag ska säga. Att verka glad är svårt, för jag är verkligen inte glad denna månad. Jag vet det är sommarlov och sådär, och det är verkligen hur skönt som helst. Bortsett från det känns allt bara jobbigt och ganska meningslöst faktiskt. Behöver hitta ord för hur jag känner, men det är svårt. Känner att jag är glad, sommarlov, jag känner en stor saknad och är så galet ledsen på grund av min hund som nu vart borta i ett år snart. Och sen knasar det med lite annat men det vill jag inte ens tänka på.
Den 1a när vi ska te landet, ni förstår nt hur skönt det ska bli. Bara komma bort från stor staden, och ingen data. Visst man har med sig mobilen, men inte så att man sitter fast klisstrad vid den hela dagarna. Saknarsaknarsaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0