vilken underbar dag jag har haft verkligen, its my lucky day

HAHAHAHA sajk! Inte för att ni har någontign med det att göra så kanske det kommer att lösa sig. Hopas det i alla fall.. JAJA vad har jag gjort, skulle träffa en av alla sarturkarna ;) haha, men i väntan på han så träffade jag på Melissa och Denise, trävlans, juste sen såg jag min son! Han är så söt :D Ialla fall, efter ja va med sarturken så träffa ja Bella o snacka så grymt mkt med henne o vi ba klaga på allt och alla, lyssna argmusik o blablabla. Sen drog vi till cafét och träffa folket där lite. Sen drog jag för ja blev arg IGEN, då drog vi till vårt älskade MAX! Haha blev sjukt flummig i kön, så Bella hade lite svårt att beställa vad hon skulle ha, sen när hon äntligen lyckades fick hon säga om det roligaste av allt för hon i klassen inte lyssna elr nått, haha det va så roligt! Typiskt oss att ALLTID vara flummiga i max, hehe. Sen drog vi till busstiger o ba va där, o klagade lite till! Men det har vi bra anledningar till fakitskt!

När jag kom hem satt mamma och Linda på balkongen, så ja satt o snacka med dom till Linda drog hem. och nu sitter jag hära o skriver. Det är vad jag har gjort. hmm, aa! skulle behöva skriva av mig massa saker, men ni har ingenting med det att göra så kan ju inte någonting med det att göra. Kanske ska ta fram någon dagbok, haha för en sån har jag faktiskt, jag var as duktig att skriva förrut, roligt att ha när man blir äldre!


inte långt kvar nu snygging :D woho

Kommentarer
Postat av: laila

Såklart =) snart kommer lite skönhetstips :D puss

2009-07-18 @ 12:58:28
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0