God morgon, värdelösa torsdag

Hoppas att alla har sovit gott.. jag venne riktigt hur ja har sovit men vaknade massa i morse pga min bror som aldrig var tyst. sen när de gick ut o lekte somna ja om och vakna av att furkan ringde och sa hej då för nu drar han te turkiet. jag hoppas att han har as roligt där men kommer sakna hnm!

jag och furkan på balen.

eftersom att ja är vaken så himla tidigt, hehe så funtar ja starkt på om ja ska ut o bränna massa kalorier faktiskt.. vore skönt. innan frukosten o så, har fan kommit på att bikinin ska på i helgen o jja är inte riktigt klar med kroppen asså haha.
i morgon ska ju jag till landet för att fira midsommar. och jag älskar verkligen att vara på landet, det är så jävla avkopplande, och jag älskar att vakna vid tio på morgnen och gå ut på en promenad, den behöver inte ens vara lång, men typ en halv timme, så jäääääval skön ni anar inte. skit coolt att gå tidigare vid typ 9 kanske för då är dt as mkt djur ute som har sovit o så där, as ballt..
men nu ska ja göra någonnting, kanske ta min jävla promenad (ångest) men ha d så bra så ses vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0