hemma igen!

hej på er, nu är jag hemma igen efter en hel kväll på tanto! det var as trvligt, först var det bara ja och bella som satt på filten och snacka och sola. sen blev jag så äckligt godis sugen så vi gick och köpte lite godis och chps sen kom vi tillbaka o då träffa vi as trevliga killar som satte sig hos oss. riktigt roliga faktiskt! sen kom maja och doris, stackarna skulle enda till vallentuna sen :) sen satt vi där ett tag och bara chilla, snacka, åt och skratta! skit mysigt.

nu sitter jag hemma bara och är väldigt sugen på vatten, ni får ha en najs kväll. puss på er! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla min blogg. Ingen vanlig tjejblogg!



http://missdoe.blogg.se



INTE MISSA tävlingen jag har heller!



Ha det najs!

2009-06-25 @ 00:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0