klass 9b

tänkte berätta om min undervara klass (elr min förra)
alfaskolan öppnades 1999, innan hade det endast varit dagis. jag och och mina kompisar var det första som börja där i sexårs. det är alltså många som har gått i samma klass i tio år! det är sjukt länge. men har ju växt upp med varandra, man har upplevt många olika perioder av sina liv. man har träffats typ varje dag i tio år!
jag, bella, natti, melike, furkan, josef, omid,frida, gustaf, erik, domme, cedric, niclas poch kevin. vi har gått i samma klass i tio år. och nu har vi splittras. det är jätte sorgligt o ja har aldrig vart i ett rum med så mkt känslor den där dagen vi gick ut nian.och det har inte ens gått en vecka, men jag saknar det sjukt mkt!

la familja de 9b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0