Min idol!


Darin Zanyar! vem kan inte historien om honom?
han är helt klart en idol i mitt liv. han gör inte bara bra musik (han skriver mkt själv faktiskt), utan han har en så fin röst. den är så bred han kan göra så mkt saker med den. han älskar det han gör, och kolla hur långt han har kommit och kolla vart han kom ifrån.
jag förstår inte människor som säger att han är dålig. visst att dom inte gillar stilen på musiken han sjunger det kan jag förstå. men att man säger att han inte har en värdigfull talang med sin röst, kan man inte säga det kan man fan ingenting om vad en talang är! jag venne vad ni tkr o tyck vafan ni vill. men han är så grymt bra!

från dagen han gick in i idol rummet 2004 till dagen han slutar göra musik kommer jag alltid digga hans musik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detsamma =)

allt bra?

2009-06-25 @ 21:23:59
Postat av: emma

2009-06-25 @ 21:24:10
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0