skiiiit nervös!

om åtta dagar kommer jag få veta i vilket gymnasie jag kommer in på. och jag är så himla nervös. jag har ju redan planerat my futur haha!
det börjar med att ja o bella ska börja samma skola, plugga till sammans, jobba tillsammans o ta studenten tillsammans, sen ska vi jobba lite o tjäna lite money så vi kan öppna egen salong som ska heta BEGA såklart! och sen ska vi dra in feta stålar o ba leva livet skit snygga i håret för ever! haha asbra!

kanske nte kommer hända, men det är alltid roligt att prata om det.. haha förstå om vi skulle öppna en salong tillsammans o jobbar där. då kan man säga att vi känt varandra hela livet :o från sexårs till graven jao!
men maja är alltid med oss bara att hon blir någonting annat typ o blir klippt av oss haha !;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0