skiiiit sur!

jag har blogg.se! jag skrev två långa inlägg, som inte publiserades, sen skrev ja två korta men dom kom inte heller fram. så srry för inga tidigare inlägg idag... skit sur för ja skrev nå viktigt men kmr inte ihåg va dt va haha!

i alla fall, idag har jag bella,furkan,frida,fanny och natti vart i tanto.. inte alla samtidigt, men det var mysigt. lite kallt in mot slutet, men var med as skönt folk så det var helt okej.
sa hej då till furkan oxå som ska vara borta i en och en halv månad, kommer sakna honom så grymt mkt :(

har nyss kommit hem och har nyss ätit lite mat, vene ritkgit vad jag ska göra nu. är sjukt trött vakna typ vid elva hahahaha!

fran tanto för nån månad sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0