tillbaka igen

har inte skrivit pga det fina vädret, sen när jag kom hem gick det inte att skirva nått inlägg. as skumt men i alla fall
idag vakna ja för sent, men det behövdes sov ca 3 timmat natten innan!  först drog ja mamma o wilmer till skytteholm där ja "bada" med min bror i nån plaskis. sen drog jag till råls o mötte upp bella och hennes kompisar typ. låg o sola för det mesta bara! badade bara en ggn, men det var så jävla kallt.
så härligt att man börjar bli brun, jag älskar det ;D man ser så mkt frächare ut lixom ;)

Ikväll har jag bara vart hemma, skulle till ossy, men jag orkade verkligen inte jag är så jäävla trött.. så har suttit på balkongen med mamma jocke och linda.


saknar min klass!

Kommentarer
Postat av: D

Tacktack:) Du med!

2009-06-28 @ 23:22:06
URL: http://tinathing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0