tillbaka!

hej alla! hoppas ni har haft en mysig midsommar!
själv har jag vart på landet och det var jätte mysigt. vädret kunde vart bättre, men hallå vi bor ju i sverige..
har gjort en sak som jag aldrig trodde jag skulle våga göra i alla fall! jag har kört bil och jag är så jävla stolt! :D haha och jag var så rolig för först när man ska starta bilen så har man ju i kopplingen o växlar till ettan från friläget, hahaha och sen gasa ja o släppte på kopplingen. och så fort bilen rörde sig så bromsa jag fort som fan. till sist kom vi iväg i alla fall.. och hela tiden stor flina jag och sa att människor jävlar säkert kommer komma. och det gjorde det, haha fast bara två, o jag trodde jag skulle köra över dom men ja klara mig ;D

har nyss vart ute med bella o maja, trävlans o träffa dom igen efter helgen.. haha ja o bella kom på att i fredags var första ggn på flera måander vi inte ens smsat med varndra :o haha framsteg framsteg! ;D

tog inga bilder där tyvärr, förtutom på en hund med brillor haha. kanske lägger upp videon när ja kör oxå.. så klockren kommentar av mig haha, men nu ska ja kolla lite på tv. puss påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0