tisdag

Sovit bra? jag har väl sovit helt okej ;)
idag ska jag till pampas och bada o sola lite, fast ska vara försiktig eftersom att ja brände mig igår :S skit skumt att ja gjorde det men det gjorde jag. det har i alla fall blivit mkt bättre, syns knappt alls faktiskt :p så det känns bra, elr haha min näsa är röd :P

idag fick jag hem foton från balen, haha misslyckad på grupp fotot eftersom att ja var så sur, haha men det är lungt, alla dom där har sätt mina värsta sidor :p ojoj det ska vi nog inte gå in på haha! min klass <3 fast ah inte längre, eftersom att ja nu typ går i st erik :S hjääälp
men nu ska ja sätta på bikini o så, ha dt så bra, puss

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack, det var jätte kul :D

(Förlåt för sent svar)



Vad hittar du på? :)

2009-06-30 @ 16:19:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0