välkommen ;)

Hej alla, Rebecca här med ny blogg!
hoppas fler följer denna blogg än de innan haha ;)
bor i solna och är självklart aikare! är 16 år och har nyss gått ut från min skola och ska börja gymnasiet eftersommaren och ska då plugga till frisör.
kommer skriva mycket om vad jag gör om dagarna och lite tankar, men avslöjar nt för mkt såklart.


heh jag alltså, det är i början på vår bal som vi nior hade.

jag och mina tjejor

och självklart dessa snygga killar josef o furkan innan balen


hunden är någonting jag kommer skriva ofta om. jag hade henne i 13-14 år, och hon dog för drygt 11 månader sen, och jag saknar henne så enormt mycket :)

men nu ska jag sätta på mig lite kläder o fixa det sista med hreåt för ikv ska ja träffa Gabi och ha en bega kväll :) ha det bra , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0