ångestdagen

Idag är det söndag :'( bläbläbläblä..
min söndag spendera jag på jobbet, helt underbart huh? NEJ det var det inte. Satte mest och läste ur min bok samtidigt som jag ringde, fick knappt svar i alla fall så de va lungt. träffade jasmin oxå, vi åt lite pizza på söder. skit gott haha!

håller i alla fall på att läsa den andra twilight boken innan jag ser den. hmmmm kanske jag redan har sagt`? hahaha bra blogg asså!
måndag i morn, sovmorgon, ska inte jobba heller. ska plugga på matte och skriva lite på en uppsats, wihuuu! Pepp!!! Wonderfuuul! haha är så jävla rädd för hur det kommer bli när jag läser matte b, jag är ju fan sämst på matte. jag försöker verkligen lära mig men jag förstår inte. hur får man ihop allting? I HAVE NO IDÉ, men ah ba o köra


Kommentarer
Postat av: Sadaf

Längtar tills fan tills på fredag då man får se den :)

2009-11-10 @ 23:21:31
URL: http://sjoljungfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0