chaCHA!

Har kommit hem nu för ett tag sen, ska faktiskt snart lägga mig i sängen och nörda med min nya bok, måste läsa 2 twilight innan jag ser tvåan. kolla filmen först förut o sen läste, så tänkte göra tvärtom då om ni förstår.

Träffade David idag efter en lång vecka, och de va skit mysigt :) Hahaha vi drog och Bowla, han döpte "sitt klot" till striki typ? BÖG ;D haha, nej men de va skit kul, förlora dock me några poäng hehehe.
hade prov idag oxå i frisör tekink om huden. Hoppashoppas att jag i alla fall får VG annars kan de hända att jag blir lite blöt om ögonen!
SÅ NI VET!
jjjjjjooooste, bokade biobiljetter idag till "2012". måste ju gå på bio så mkt som möjligt nu under våra tre sista år. 2012 dagen efter jag har tagit studenten kommer de säkert bli. Då har jag fan pluggat alla jävla år i onöda!
BA SÅ NI VET! mmm.

juste, tråkigt väder de är ute. helt kefft, asså hur fan kan de komma ner så jävla mkt vatten'? De måste ju fucking ta slut snart jue
??```????????????????????????????????????

nej men pudd och kram, vi ses på stan
ps. ska jobba i morn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0