emooooooo

Skriver egetnligen bara om de tråkiga i livet, låter för de mesta som om jag är jävligt trött på att leva. Men de är så jag gör. Skriver gärna av mej när saker känns jobbigt men inte när jag mår bra. Finns många anledningar till att jag ska vara glad och att ja ska må bra. Men helt ärligt känner jag mej bara jävligt arg.

det verkar som om folk inte ser när jag är lycklig och om ja då inte är med dom så är jag en konstig människa som folk bestämmer över.......... hur jag än gör så sviker jag alltid nån. hur fan ska jag kunna vara med alla hela tiden när jag faktiskt bara är en människa, jag kan inte vara på två ställen samtidigt, heeeeelt omöjligt. Skulle gärna göra det om jag kunde faktiskt.. jajaja, jag är jag

i'm me i'm me. baby im me, so who you? you not me, so fuck you


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så kan du välja över att vara glad över att folk vill ha dig hos dem, inte alla som har den möjlighetet och förutsättningarna så det du skriver är rent skitsnack men men nu har du iaf en person mindre som bryr sig ;)

2009-11-03 @ 18:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0