Får man glömma hur var man förut och gilla den man blivit och håller på att bli

Träffade min Hashmin idag, tönt hon är. Vet inte hur länge jag har kännt henne. Vet inte hur sjuka saker jag har gjort med henne heller, lurade på henne allt! Hon är inte någon jag träffar så ofta, men hon är ändå den personen som står mig närmast! vi satt idag på ett café i tre timmar och pratade skrattade och klagade :p hur kan man vara så liten och ändå verkligen förstå? 12 år tillsammans är ju sjukt =) På söndag ska vi två på new moone.

Det var för två kvällar sen, jag var så jäkla trött, går inte att beskriva i ord :p Det var verkligen sjukt. Så såg jag min skärmsläckare som är Tess. Och från ingenstans började jag gråta. Första ggn på typ flera månader jag verkligen gråter (undantag på Vittorios begravning). Det var så skönt, allt kom direkt. Var lite överdrivet trött bara på morognen eftersom att det var svårt att sluta, men det var lite värt det.

Många som pratar och säger tomma ord som egentligen inte menas över huvudtaget. Sen finns det ord som man verkligen menar. När man inte längre är den person som man en gång sett sig själv som.


Saknar dej gumman. Saknar när du alltid kollade in i mina ögon.


Kommentarer
Postat av: Alb

snälla, new MOON, inget jävla E XD sorry kunde inte låta bli



men du, jag vet, om än kanske inte HUR det känns, så kanske iaf hur STARKT det känns, att förlora en sådan där liten voffe... :/

2009-11-20 @ 22:49:08
URL: http://minimakro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0