i morgon är det onsdag

Har haft en väldigt seg dag, har gått runt i skolan som en riktig luffare!! Hade frisör prov, heh gick helt okej. Anträngde mih inte så värst heller så jaja!!

Sitter här med lite beslut ångest. Mitt rum är så jävla äckligt stökigt. Sen är det så att jag läser en skit bra bok som jag vill vara klar med till på fredag.. Så ska jag städa eller läsa? Skulle utan tveken bara lagt mig ner i sängen och bara läsa, men aså, fan det fungerar inte så. Hur fan kmr min lägenhet se ut när jag väl lyckats hitta mig en hahahahaha!! KATASTROF säger jag bara :p menmen, life!

sitter framför datorn med lite musik i öronen så ska börja rensa lite vid mitt skrivbord, behövs väldigt mycket om man säger det så, VA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0