Idéer höhö

Har väldigt länge tänkt på det, men idag gjorde jag i alla fall de första fram stegen eftersom att det verkligen inte går att plugga. Mår bara illa av att se böckerna fan! IALLAFALL!
Vad jag tänkt göra är att köpa en ganska stor ram, typ som en tavla och sätta dit mina egna kort genom livet och folk som betyder för mig :p elr bara skit roliga kort som när jag och fanny försökte vara snygga inne på skolans toaletter med martins mobil kamera. Vi ser bara allmänt korkade ut, men det är roligt! Och det kommer även den tavlan att vara. Där kommer även finnas kort på Tess, kommer välja de finaste och där man inte ser hur ont hon hade den sista tiden och även en bild från när hon är yngre. Den är så fin på henne

Men sen kom jag på en sak :p Mitt uppe i att välja bilder från datan så kom jag på att jag inte visste hur man laddade upp bilderna. Ska man lägga bilderna på en skiva och sen bara lämna dom till en sån som gör foton eller?  hahaha typiskt jag, riktigt korkad som inte vet :p men ah jag tror de finns en kortbutik på väg till min skola. Kan ju stanna där på hemvägen och fråga hur jag ska göra och så :p kanske borde köpa en "tavla" och, elr vad man ska kalla det !!

lite bilder som jag har valt u:
 haha fyfan va ful jag är :p men jag gjorde en ful min och så hade jag solen i ansiktet. Det är på väg hem från strömstad med fanny
jag när jag skulle flyga falskärm i thailand, skit coolt minne. tkr även att jag är riktig hottie ;)
me and bella ofc!!! bega lixååm, har kort på dej oxå maja haha men venne vrf den inte går att ladda upp :S
hahaha David oxå ;) <3

och min hung såklart, har en bild när hon är äldre oxå. Där var hon ju ganska ung =) så himla fin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0