Japp, nu har det varit söndag i 22 minuter :/

Nu är helgen slut snart. Igen. Ska se New moon idag med jasmin, skit roligt och spännande! Kanske har för höga förväntningar på filmen, men skit samma. Boken jag läser är slut snart. haha får vi se vad som händer där oxå.
Har haft en skit mysig lördag och har egentligen ingen aning om varför jag bloggar. Men det är väll lite roligt i guess. Ah eller jag har ju någonting att göra i alla fall
Men nu ska jag in i badrummet och borsta mina tänder, tvätta bort mitt smink och ta hand lite om mitt face. Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite innan jag ska sova. Hoppas jag inte försover mig i morgon oxå, hatar att gå runt som en Zombie på jobbet :p

Hoppas alla haft en bra lördag, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0