jävla skit haha

Vaknade idag vid kvart över tio eftersom att jag har sov morgon på måndagar, men jag har så jävla svårt för att sova på nätterna så jag var fortfarande trött så stälde klockan till tjugo i elva ehe för jag måste gå typ elva så de skulle vara som vanligt. Göra sig klar på tio minuter typ. I alla fall, så går jag upp kvart i och har fem minuter på mig innan jag ska gå, så skyndar jag mej till skolan för den där enda lektionen jag ska ha. Sen kommer jag till skolan, helt anfådd, så är lektion jäveln instäld. hahaha, hur fan lyckas jag. HATAHATHATA hehe, menmen. Drog hem då, satte på mig mjukis kläder. så har jag suttit framför tv och datorn och pluggat. Duktigt gjort va :D haha!!

jaja, life lixom.... högöhödjffnlkndknlknkn vrf bloggar jag egentligen helt onödigt asså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0