min lördag

heeeej bloggen. Saknat mej, ah det vet jag att ni har gjort ;) HAHA

neej, men ah. Idag har jag jobbat och det gick bra för en gångsskull, känns jävligt bra! Får vi hoppas på att de går bra i morn ;) efter jobbet idag drog jag och David till mig, vi åt tacos med familj+Linda. Sen var vi inne i mitt rum och bara mös galet tsm. pungkulan kommer inte till jobbet i morn för att han ska på nå träninsläger med karaten, sååå jag kmr inte se han på länge. japp! så äre

juste kom på nu att du glömde dina böcker david haha!

JAHAAA, va händer da? jag fick helt plötsligt väldigt tråkigt... kankse borde leka lite på Picasa och lära mig någonting och göra lite coooooooola bilder maybeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0