min räddning: musik!

Hejsan alla, hoppas ni har haft en bra tisdag =)
Min började väldigt seg, gick till skolan i mysyxor o inge smink haha. Men ah, och? I alla fall, hade matte och sen idrott och sen frisör där vi gjorde hår inpackningar på varandra. Och mitt hår blev så jääävla mjukt. Helt sjukt, skit skönt! sånt i like så funderar på om ja ska köpa en sån kankse`?;)

Efter skolan drog jag och Bella till staden och kolla lite kläder. Köpte bara två par trosor haha hann inte med så mkt mera ;p Sen drog vi till donken för vi blev så jäkla hungriga. Sen drog jag hem, bytte om till stall kläder och sen drog jag till stallet. Jag red fina Betty och det gick helt okej fakitskt. Lite svårt ibland, men ah helt ok ;)

Sen drog jag hem, jag frös så jäkla mkt så jag pallade inte vara ute längre :p Än så länge har jag bara suttit vid datorn och läst alla bloggar och så. Ska öppna böckerna snart och plugga, min räddning så de inte blir såååå jätte långtråkigt blir ju musiken. TACK GUD FÖR MUSIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0