onsdag

JAPP!! mitt i veckan nu da. I morn har jag en lektion, sen ska jag sola. Läste i en artikel att det faktiskt är nyttigt!!
Ska i alla fall snart in te stan, ska bara fixa mig lite, kan inte gå ut såhär, då skulle ja platsa in på plattan me alla gulliga emos :D
shit, inte härligt väder ser jag :( hatar att vara i stan då, men aja.. Ska träffa david när han har slutat, han tog sönder sin iphone typ höhö, sen var de nå mer han skulle göra..
sen ska vi till gärdet och jobba, vi ska sitta och lyssna på nån chef, booring! Glad att jag valde frisör, klarar inte av att sitta stilla och jobba. GÅR INTE heheh..

igår red jag mööören, hahaa!! Det var ju verkligen skit länge sen, och det var ganska roligt, men vet inte vart mitt tålamod var igår så fick ju damp på en tjej i gruppen haha, men det var roligt.. Kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska sluta eller inte. Det är ju så jävla roligt. men ah. Jag venne riktigt vrf jag vill sluta heller. men de känns som om de e slut nu kanske.. jaja vi får se hur det blir med det där, jag har fortfande tid att tänka igenom allt de där.. bara så ni vet typ?
haha nej men nu ska jag göra mig i ordning, hare bra

Kommentarer
Postat av: hemlig

varför vill du sluta att rida? Måste ju vara kul at hoppa runt på hästsadeln jue......pöss

2009-11-25 @ 21:17:13
Postat av: becca

hahaha vem

2009-11-25 @ 23:21:37
URL: http://seiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0