SLÅ DEN, 10 LÄSARE. DAAAH!

idag har jag haft tio läsare, inte längre gaybloggen. kommer fan snart upp i blondinbellas klass!! SHIT, MUF FOR LIFE! hahahha

idag har jag vart i skolan, grymt kul att klippa. Kung man är, nån som vill klippas, gör de för ett galet bra pris ;););)
jobbade idag oxå. hahaha, no coments, jag suuuger bara helt enkelt :p men skiiiit samma, för i morn är det fredag. Då får jag träffa david igen, har inte sett hnm sen i söndags tyvärr, men ah blir så när man har mkt för sig, right? Men de ska bli mysigt, hahaha jag tror typ att vi ska bowla, men kommer inte säga vart fö då kmr ni säkert komma dit och störa mig och mitt privat liv. Asså suck, låt mig va alla 10 läsare, jag har faktiskt ett liv utanför bloggen ju?

HAHAHA jajaaaa, men ha det bra alla läsare, jag lämnar er med en bild som säger mer än 2 ord

work it sexy bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0