SM-GULD!

SM GULD TILL ALLMÄNA IDROTTS KLUBBEN! Guldet är vårt, vi vann SM GULD!  Helt jääääävla sjukt!!!
och det är faktiskt så jävla roligt för tjärnan som gjorde 2-1! Förstår ni att han har spelat i A.I.K sen 1999. Då började jag i sexårs, jag går i gymnasiet nu. Han kom året efter aik hade tagit sitt 10de smguld. och i elva år har han spelat, men aldrig vunnit de fina sms guldet. Men han har vart med och spelat viktiga matcher! I veckan skrev han även på äänu en säsång med AIK. Vilket jag inte hade gjort nu om man tänker i efterhand. Tänk att få sluta i AIK efter elva år och göra målet som gav aik SM GULD!
Det var så jävla skönt när Flavio i andra halvlek spelade lika. Var så jävla rädd att de skulle bli GBG som skulle få guldet. Tänk Sharre elr hur det stavas. Första året som allvensk tränare och guld!

Måste bara säga vilka jag har tyckt vart bäst
Obolo, vilken jävla spelare. alltid på och ger inte upp. Vinner bra strider och gör fina mål
Bojan, killen med kanske det största AIK hjärtat. Jag har faktiskt aldrig sett en människa spela i aik och alltid prata så varmt om sitt lag. Han är utåt sätt den som har aik närmast hjärtat. Även om jag Tror att Tjärnström är den som har aik i hjärtat, utan att visa det speciellt.
Örlund har haft ett suuuper år. 16 mtacher lyckades han hålla 0an. Han har gjort så jävla fina räddningar och kämpat galet. Gjorde en så fin räddning i första halv lek.
Pavey, vad kan jag säga? ONE KENNY PAVEY!!!
Sen finns det ju så himla många bra spelare. och jag är så jävla glad för att vi fick vinna SM guld för 11de gången!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0